Sportautok

10.
Koenigsegg Agera
V8-as, 4700 cm3-es motorjával 910 lóerőre és 1100Nm-re képes. 0-ról 100km/h-ra 3,1 másodperc alatt gyorsul fel, és már 8,9 másodperc alatt éri el a 200-as tempót. Az 1290 kg-os Agera végsebessége 

9.
9FF GT9
A Porschékra jellemző 6 hengeres boxermotor, és -ami már nem jellemző- 4010cm3-s motor hajtja a GT9-et. 987 lóerő, és 964 Nm bújik meg a motorháztetőben. A gyorsulás tapadási problémák miatt maradt el a várakozásotól. 0-100 km/h-ra 4,3 0-200 km/h-ra 9,5 0-300 km/h-ra pedig 17,6 másodperc alatt gyorsul fel. 2008 áprilisában új sebességvilágrekordot állított fel Jan Fatthauer a GT9-cel Pepenburgban. A rekord mostmár 409 km/h! 

8.
Lamborghini Diablo SV TT
Az 1187 lóhoz 1264 Nm társul. Az "izom Lambo" V 12-es, 5707cm3-s motorjával hihetlen gyorsan, 3,2 másodperc alatt van 100-on. A móka sokáig tart vele is: 368 km/h a vége.

7.
MTM TT Bimoto
2x510 lóerejével 3,1 másodperc alatt van 100-on. Legutóbbi csúcssebessége: 393 km/h. Ezt részben a 2x4 soros turbójának és a 2x1796cm3 motorjának köszönheti. Meg persze az MTM-nek.

6.
Bugatti Veyron Grand Sport
A Veyron kész istálló... Pontosan 1001 lovacska és 1250 Nm várja az utasításokat. Az 1990 kg-os hightech száguldógép 407 km/h-t fut ki. 2,5 másodperc alatt éri el a 100-at W16-os, 7993 cm3-s motorjával.

5.
Bugatti Veyron 16.4
2005-ben mindenki csodájára járt az 1001 lóerőnek, még ma is megcsodáljuk teljesítményét. Abban különbözik a Grand Sporttól, hogy könnyebb, -1888 kg- és zárt. Tehát ugyanaz a W16-os, 7993 cm3-s motor hajtja, 1250 Nm-rel. Ugyanúgy 407 km/h-ig lehet vele is száguldozni. 2,5 másodperc alatt van 100-on.

4.
SSC Aero TT
Közeledünk a legjobb autóhoz... Itt már nagyon nagy erők dolgoznak minden motorháztető alatt. Itt sincs kivétel: klasszikus, erős amerikai V8-as, 6345 cm3-rel. 3,1 másodperc kell neki, hogy 0-96 km/h-ra (60 mérföld) gyorsuljon. Az 1225 kg-os Aero-ban 1180 lóerő és 1303 Nm garantálja a szórakozást. A gyártó szerint 439 km/h-ra is képes. A mérőműszerek szerint viszont nem. Amerikában nem elég hitelesen dokumentálták a sebességrekordját. Elvileg 414 km/h-t futott ki az Aero TT.

3.
Mansory Vinceró
A Mansory egy nemes svájci tuningműhely. Ez az autó egy olyan megrendelőnek készült, aki szerette volna megvenni a Bugatti Pur Shangot, de nem tudta megszerezni. A Mansory gondolt egyet, és megalkotta a Vincerót. A vezérlést módosítva további 110 lóerőhöz jutottak, így már 1111 lovat és 1310 Nm-t kell kordában tartania a sofőrnek. a tuning-Bugatti most már 2,4 másodperc alatt teljesíti a 100-as sprintet. A végsebessége nem változott: 407 km/h. Könnyebb lett viszont 50 kg-mal, így 1838 kg-os lett.

2.
Weineck Cobra 12.9
Az alsó-szászországi műhely kitett magáért. 1100 lóerős szörnyeteget kreált 1400 Nm-rel. Kemény V8-as, 12900 cm3-s motor a lelke. Az 1240 kg-os Cobra 2,6 másodperc alatt van 100-on. A 200 km/h-t mindössze 6,5 másodperc alatt éri el. A végsebességről nincs pontos adat.

1.
Hennesey Venom GT
Úgy gondolom ez az autó megérdemli az első helyet.
A Hennesey nagyon alkotott... a Venom GT-t... A menetteljesítményei példaértékűek. A kg-lóerő arány nagyon kedvező. 1071 kg - 1200 lóerő. Ha a Veyron istálló, akkor ez lovarda. 1400 Nm segít a tapadásban. Nem véletlenül gyorsul fel a Venom 2,4 másodperc alatt 96 km/h-ra (60 mérföld). 161 km/h-ra (100 mérföld) 5,4 másodperc alatt gyorsul fel. 241 km/h-ra (150 mérföld) 8,9 másodperc alatt gyorsul fel. Mindössze 14,3 másodperc kell neki, hogy elérje a 322 km/h-t (200 mérföld). A végsebessége a Hennesey szerint 438 km/h.